Harry Potter.

Hej, ja nu kan Rebecca vara stolt över mig ! jag har nämligen sätt Hary Potter ( 1:an i går med Rebecca och nu har jag precis sätt klart 2:an ). Jag trodde inte att jag skulle tycka att filmerna var så bra, men hittills så har jag blivit possitivt överasskad. Matilda har varit så snäll att låna mig 4 av filmerna så det kanske bli en eller två till att se i helgen. 
Annars har jag inte så stora planer inför helgen, efter som att jag har blivit sjuk så är planen att sova så mycket som möjligt. Jag skulle på dans i kväll igentligen men nu är det ju som det är och det kommer ju komma fler danser. Jag försöker tänka possitivt iallafall,  haha :) 
Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Rebecca

STOLT MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-11-26 @ 19:46:33
Postat av: linnea

bra lina!

2010-11-27 @ 13:22:05
URL: http://931020.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0