Biverkningar.

DAGENS LÅT : Get Mama a House by The Teddybears
Hejsan , jag klarade hela dagen i skolan med lite ipren men nu är jag däckad , jag ska vara hemma i morgon ! Jag blir faktiskt lite irriterad på dom här biverkningarna av svininfluensa vaccinet för jag menar i går var jag frisk som en nöt kärna och nu hr jag feber, ont i kroppen, hosta och ont i armen ... JObbigt säger jag bara. Men å andra sidan så är jag tacksam över att jag har fått tagit sprutan så att jag har mindre att få svininfluensan. Så det är ju både bra och dåligt. HAr du tagit vaccinet å vad fick du för biverkningar ?
I morgon ska ju jag vara hemma som sagt , å jag har inte så stora planer förutom att blogga , kolla på tv och äta poppcorn :D. Ha det bra så hörs vi 
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0