Pregnantboy


Hej! 

Sorry att jag inte bloggat på en hel vecka , men det har ju varit sista vecka innan lov så det haar varit mycket med pror å så , men nu är jag ledig så jag ahr mycket tid att göra det jag vill. 
Ifrdags så var jag hemma hos filip med elin , daniel , alexandra, markus, matte& carooline vi hade filmkväll , det var mysigt , vi åt tacos och filip ***'sina trummor , hahhahah :D. aa en galen kväll var det ! i lördags så var jag men anna heladagen vi jobbade med vårat lilla företag , klädmärket Pregnantboy gå järna in och kolla vår shopp Pregnantboy.blogg.se. Anna sov över hos mig. Det var länge sedan någon sov hos mig så det var skoj. i dag har jag sytt några väskor till pregnantboy och kollat på film :)

men vi får har det s¨å bra nu ska jag äta och skissa lite på en beställning som jag har fått på en t-shirt :) ses

KRAM Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0