Lördag.


Morrgon!

jag ligger med tatorn i knät i min underbart sköna säng. jag ska straxt ducha (STAVNINGEN?) sedan kl 10 sa jag på ett SSu möte , det blir skoj. När jag komer hem så väntar underbara anna på mig här, vi ska hålla loppis i dag med så titta järna förbi där någon gång runt 13.00 :)
 
jag tror att jag alldrig har sovit så gott som jag har gjort i natt på länge, det var så skönt att få sova ut :).I kväll ska jag och mamma ut ! vi har ju tjej hälg , för min pappa&bror är på cup. Det är mysigt. jag börjar tycka att det är lite jobbigt att vi börjar skollan på måndag, lovet har gått så fort. Ja ´det går fort när man har roigt, jag och anna har ju hunnit öppnat ett klädmärke vilket jag tycker är helt fantastiskt :). Vi ses , kolla in shoppen www.pregnantboy.blogg.se (alla kläderna är hommade!)

KRAM Lina 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

duscha sch

2009-03-08 @ 16:45:04
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0