LLLördag.


1. sör badräckt med pandor på från 80s purple
2.färglada fjädrar från forever21
3.svart classisk från H&M
4. Leopard från forever21
5.Min favorit, sör sailor badräckt med små rosa enhörningar på från ASOS
6. färgglad & sommrig från ASOS

Hej !
 
Jag vet att jag inte bloggat på ett tag , men jag har inte haft någon blogg lust x) .

 Jag har ju fyllt år och sovit i bivack med klassen , men mer om det sedan , nu ska jag kolla på Robinsson-09 ., jag är så glad att det har börjat igen :). jag har även funderat lite på bikini inför sommaren -09 jag har hittat ganska många fian på nätet så här får ni ett litet smakprov på mina favoriter ;) nu ska jag äta min kladkaka som jag har bakat och kolla på robinsson , fast de sa ja ju x) 

KRAM Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0