Fredag.


jag och fina caroline <3

God morgon , kl är nu 07.01och jag sitter i min härliga säng som är lagom varm och gosig <3 jag ska snart klä på mig ocg väcka min bror kl 5över 7, idag ska jag på skolan som vanligt , vi har ju haft tama daga t sedan i tisdags , men idag är drt vanlig skoldag, men vi har syslöjs sistta timen :D YEEEEES ! , så idag får jag ta hem min mössa som jag har stickat helt sjäv :D 'stolt' . ikväll kl 18 ska jag till malin :D det blir mysigt. och i morgon (lördag) så åker vi med bussen till ö-vik kl 5 på morgonen ..... funderar på att starta upp en ny stickning .. en halsduk som jag kan hålla på med i bussen :D , nu ska jag klä på mig , vi ses

Puss på rumpan Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0