Ledig !


det jag har på mig i dag är en favorit från min sida jäg älskar min chinos !
t-shirt är h&m och chinos är second-hand :D 


Hej hopp , idag skulle igentligen jag jobba men jag kände att jag ville ta en paus från jobbandet , men vi får se kanske att jag tar mig i kragen och kliver upp r sängen kl 6 och går till jobbet i morgon :D i dag ska jag i allafall vara med min fina Caroline, jag har ju inte hunit träffat henne så mycket den här sommaren på grund av att hon har varit på en språkresa i england, Kul , kul , .
i mina tidigare inlägg så har jag nämt vad det är för väder, hemma hos mig , så jag kan väll göra det denna gång med , i dag är det super blåsigt , men ganska varmt . :D 

Det är lite konstit med min n , för att jag har börjat länkta efter skolan och ämnerna Biologi, Kemi och Fysik som är mina favorit ämnän. men man får väll hoppas att det går över så att jag kan njuta va den sista månaden av ledighet :D . Frpn det ena till andra , på måndag så ska jag klippa mig :D det ska bli såå kul , jag funderar på att klippa ganska kort , jag tror det blir bra . (bilder kommer så klart senare ) .

Jag länktar så sjukt mycket till storsjöyran ! det ska bli så kul och mysigt ! + att tom och ryan från texas kommer upp , det ska bli sååååååå kul !!!

 ha det så bra , vi höst kram  Lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0