Kemi

image66
Hej i dag har det varit en helt vanlig dag på skolan , ja fas torsdagar är jobbigast när det jäller skolan för vi har så lite raster. men vi hadde i alla fall kemi , det förgyller min vardag. jag förstår inte alla andra i min klass gillar inte NO (kemi, biologi, fysik) men jag ÄLSKAR det. Vi är indelade i arbetsgrupper i kemin och idag fick vi nya grupper. Gruppern som jag arbetat med innan försökte i alla fall lära sig något , men gruppen jag är indelad i nu är helt motsaten () Jag gillar ju NO så dom liksom förstör det är sååå jobbigt ! Men om en månad ska vi byta grupper , man får ju se det ljusa i det hela ;;);) Jag har även varit med R i dag och Repiterat inför gympan , vi ska leda en gympa lktion i skolan så det kommer attg bli kul. nu ska jag gå och sova och läsa lite elle magacine puss på er 

.p.s Imorgon blir det en tur på stan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0