Onsdag den 22 augusti !

Hej ! i dag så har jag varit på stan med :Hanna, Caroline o Josefin. caroline shoppade mycket på H&M å Cheepmonday O hanna handlade en penntijol som hon passade super bra i ! (caroline har en lika dan). men jag å jossan köpte ingenting, jag är faktiskt lite stolt över mig själv, asså att jag inte köpte något för jag menar jag shoppar alltid för så mycket pengar å den här månaden så är jag faktist lite pank =(. efter alla hadde shoppat klart så gick vi å käka på "Donken" (Macdonalds), jag ville igentligen gå på kina men dom som hadde shoppat (caroline o hanna) hadde nästan slut på pengar så de gick inte =( ,men  jag é glad endå!.eftermaten så va vi sååå varma efter den heta dagen så vi bestämde oss för att ta ett dopp i de Blå (storsjön). Jag å jossan hoppa i me samma, men caroline, hanna o rebecca ville inte dom tyckte de va för kallt! "chickens" HAHAHH =D !. sen va de slut på de roliga å jag fick åka hem med punka på cykeln, jag hadde kört på en sten på väg till sjön =(  å nu sitter jag här å hör de lugnande ljudet från damsugaren (mamma städar) 

//LINA  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0