Man vet att det är vår när dom börjar götsla åkrarna med kobajs.

Hej ! Nu är jag hemma och jag har igentligen inte sltat skolan än men vi har inga lärare nu tisdag och onsad så vi har hemstudier, det är ganska soft faktiskt fast man får ju mer ansver och jobbigare uppgifter att jobba med...vet ni vad som var lite roligt, efter att jag hade skrivit inlägget i morse så försov jag mig , haha jag som skrev att jag inte skulle det, men men så kan det bli. Jag han äta frukost och fixa mig på 15 min innan bussen gick, haha, Jag behövede inte så nere vid busshållsplatsen och frysa iallafall utan jag blev riktigt varm när jag fick springa ikapp bussen, oj vilket onödigt prat om bussar det blev, nu ska jag ta tag i pluggandet och senare sk ajag visa er vad jag har köpt i dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0