17042010.

Godmorgon !
Det har gått lite dåligt med bloggandet från min sida dom senaste dagarna, men det beror på att jag har haft mycket skolarbete och träningar så tiden har inte riktigt räckt till. Men i dag är det Lördag så det är ju bra , jag ska bara slappa i dag är min plan, och städa mitt rum och om jag hinner och har lust så ska jag försöka mig på att skriva ett CV eller ja iallafall börja. 
Nu ska jag klä på mig och gå ner och äta Brunch och umgås med familjen.
....Psst ! I Torsdags så var jag på Folkets hus och dansade och det ar dansbandet Rolandz som spelade, och Robert Gustavsson var huvudsångare i bandet :D , mina egna bilder kommer upp på bloggen i dag eller i morgon. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0