SNART STUDENTEN

Ja snar tar jag studenten. Det är mindre än en månad kvar och balerna är ännu närmare. Jag börjar känna mig lite lugnare nu när jag har fixat allt inför studenten och balerna i klädväg, men det är fortfarande mycket som skall fixas. Gymnasie åren har harit mina bästa skolår och samtidigt som det känns kul att ta studenten och börja ett nytt kapittel av livet så känns det fruktansvärt läskigt också. Främst för jag inte vet hur saker och ting kommer att bli, vart jag ska flytta, vart jag ska jobba och vilka jag kommer att umgås med. Jag har oerhört glad åt mina vänners som ska flytta vägnar. Dom kommer att få det super bra och jag ska självklart komma och hälsa på. Men samtidigt så känns det lite sorligt eftersom vi umgås och har så himla roligt när vi är med varandra, vi kommer fortfarande umgås och hålla kontakten, men det kommer inte bli samma sak.

Jag ska försöka att inte tänka så mycket på framtiden just nu utan istället försöka njuta så mycket jag kan utav de kommande studentdagarna!


I helgen var jag riktigt shopping sugen, vilket resulterade i ett par supersköna skor om jag ska ha på båda balerna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0