SKOLBIBLIOTEKET

Hej! Jag tog ett lite förlängt sportlov här ifrån bloggen, eller nja jag har väll inte någon egentlig anledning till att jag inte har bloggat på ett ta förutom att det har avrit AS MYCKET att göra i skolan och så. Men nu är jag tillbaka!!

Ja jag sitter iallafall i biblioteket och pluggar lite tillsammans med Caroline. Jag fyllde ju år i måndags så ikväll ska jag bjuda mina tjejer på lite middag! Det ska bli super trevligt. Ne nu skall jag tillbaka till filosofi pluggandet! puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Ååh tack! :D Uppskattar verkligen dina kommentarer! Ska absolut läsa på om BM så får vi se om det låter som något för mig! Kraam!

2012-04-10 @ 13:27:27
URL: http://getgorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0