JAG OCH PAPPA!

Hej! Igår var jag i Sundsvall med Pappa, vi hade en heldag tillsammans och det var så mysigt! Senare på kvällen när jag kom hem åkte jag till Josse, vi pratade i timmar och år VÄÄRLDENS GODASTE cheese cake, det måste göras oftare.
Började med en tidig morgon!

Kollade på tre matcher med Pehr (nr 15), han spelade cup för Nälden.

Jag kände mig välldigt vintrig och fin i min mössa.

Vi var på Birsta City och handlade lite.

Bland annat en budda till mina nya rökelser som jag fick av pappa i julklapp.

Under sista matchen fick jag en blodpropp i fingret, sjukt obehagligt!

mysfaktorn var på topp hos Josse och vilken underbar cheese cake!

Jag avslutade dagen med lite sex and the city.

 

En riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0