LINDYHOP- SOM JAG HAR LÄNGTAT!

 

Sommarlovet har nu varat i en vecka och jag har ju redan hunnit med massor, jag har faktiskt och tagit lite bilder när jag har varit på partaj och annat, laddar upp dem senare. Jag sommar jobbar på ett dagis och det är faktiskt kul! det händer nya saker hela tiden och jag trivs verkligen bra! Jag har ju så klart gått och blivit sjuk, jag har ont i halsen och jag snorar ikapp med barnen på dagis, haha.

I kväll ska jag trotsa förkylningen och ta mig in till Badhusparken för att dansa lite LindyHop. Som jag har längtat!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 05:01:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0