Ja, det är lite nördigt.

Hej, nu är det dax att bli lite nördig. Här är mina favorit apps till Iphone just nu. Tippsa mig om ni har någon app som ni tycker är bra. 
  • Mina utgifter är en digital kassabok som gör att jag har full koll på mina pengar hela tiden. 
  • De här 3 apparna är pilates instruktionsfilmer. Det gör det roligt och peppade att träna hemma.
  • relax Melodies är ett program med lungnande ljud som är jätte bra och mysigt att somna till.
  • Katy Perry spelet som jag har är en light version men det är välldigt roligt iallafall. Det är lite som guitar hero, fas med bara katy perry låtar.
  • SVT har välldigt många bra program och nu och välldigt många bra online program, här är mina favoriter.
  • Den här appen är välldigt rolig. Här kan man välja av massor av olika land och se de landet top 100 hits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0