GIMP !

Jag har känner att jag har börjat lära mig mer och att jag har större användning av bildbehandling programmet GIMP. Det är ganska likt photoshop men GIMP är en gratis version (går att ladda ner på deras hemsida) och jag tycker att GIMP är lättare att förstå, men det är ju så klart upp till persson till persson. 
Den här bilen från när jag var i frankrike har jag lyckats redigera ganska bra tycker jag, men jag har mycket kvar att lära. Är det någon av er som använder GIMP? I så fall kan ni ju dela med er av lite tipps på roliga funktioner eller någon bra hemsida med instruktioner eller så :) 
Före:

Efter:


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fint Lina! :) Jag kan tyvärr inte med de programmet men de låter bra! :D

2010-11-22 @ 23:17:24
URL: http://pureambition.blogg.se/
Postat av: Sara

jag ser ingen skillnad :( fast bilden var fin :)

2010-11-26 @ 14:48:25
URL: http://picknickpojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0