Nyvaken tjej här !

Godmorgon ! vad hade ni för er i går på valborg? jag skulle igentligen ut med några kompisar på stan, men det blev så tjorvigt med bussar hit och dit och så var jag inte så pepp för att gå ut häller. Så jag var nere i spöregnet och kollade på majbrasan i vår by, där jag bor, det var ganska mysigt :)

När jag kom hem så såg jag en ganska bra och rolig film faktiskt den heter Music and the Lyrics´med Hugh Grant och Drew Barrymoren i huvudrollerna. Jag tycker att ni ska se den :)
Läs det här, jag tycker att det var välldigt bra skrivet.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv; Tack, vad glad jag blir att höra det och se att du gillade det så pass mkt att du länkade till det :)

2010-05-02 @ 18:59:56
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0