Tisdag.

Hello !

nu sitter jag på jobbet, jag ska inte jobba dock men jag väntar på att mamma ska bli klar... Jag har nämligen varit på stan i dag , som jag sa innan att jag skulle göra. Jag har alltså köpt kläningen :D men jag är inte helt övertygad om att jag ska ha kvar den.. vi får se ;). Jag har även köpt en fransväska på H&M ( jag hittade ett pressentkort sedan i julas hemma på H&M på 200 kr så det spenderade jag på väskan) hahaha ;) ' bra att jag har koll (host)' ja ni får se bilder på det när jag kommer hem :) 
 
jag har även köpt biljetter till dans showen i morgon så det ska bli roligt :)

...psst! jag träffade två kompisar från dansen (när jag dansade femenine wibe)  i dag på stan och dom sa att dom saknade mig :) så jag får väll gå dit någon dag och dansa lite :) haha , men jag ha rju så mycket med Buggen nu så jag har ju liksom inte tid... Men va fan jag får helt enkelt ta mig tid :) , OjOj detta blev ett långt inlägg med bara en massa strunt prat, aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0