Onsdag.

Hejsan , jag befinner mig just nu  skolans bibliotek och väntar på att få börja lektionerna så att det blir överstökat någon gång, haha :). I dag har jag geografi prov och det är för första gången som jhag kan säga med 80% chans att jag kommer få IG på provet och det känns ju inte så bra, men vad ska man göa , det är inte mitt fel att jag inte fattar det är lärarens fel !

pappa sa något i more om att jag skulle skynda mig hem efter skolan , han sa att han hade en överaskning till mig ? ärligt så har jag ingen aning om vad det är med jag gillar överaskningar och jag fyller ju år på fredag så det kanske har något med det att göra, haha :D ja så ni får ju veta sedan vad det var för överaskning då :)
ha det bra i dag !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0