Sveriges sydligaste udde.

Hej, I dag Lördag har jag, Åsa och Thim varit i Smygehuk, Sveriges sydligaste udde (:. Det var ganska kallt i dag (19 grader och moln) så det var bra utflycktsväder.

Jag kommer ihåg att jag alltid drömmde om att få åka till smygehuk när jag var liten, för vi läste en bok i skolan som hette pojken och tiger. Den handlade om en katt som smet från sina ägare när som var på utflyckt i smygehuk, Katten gick hela vägen från Smygehuk till treriksröset jag tyckte ju att det skulle vara så coolt att vara vid Sveriges sydligase udde, och nu har jag varit där :D. Haha ! (:

 

Psst....Jag har namsdag i dag, Lina Lucia Kristina

 


Kommentarer
Postat av: caroline

även att du kom ihåg ur boken att han var där !!

2010-07-26 @ 03:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0