Man kan inte alltid lita på tåg.

Hej , jag mår bra ! jag har inte blivit kidnappad av någon galen turist eller så, jag har bara haft en ofrivillig blogg paus vilket kanske behövdes på något sätt. 
Just nu sitter jag på ett tåg på väg hem från Sundsvall jag skulle varit hemma för en timme sedan men så klart så började tåget krångla så vi fick stå en timme och vänta på att strömmen skulle komma tillbaka till tåget. 
-Jobbigt?
 -ja det kan man säga.
Jag får väll hoppas på att tågen funkar som dom ska tills nästa vecka då jag beger mig ner till Skåne.
Ja vad händer i kväll, jag funderade på att åka till fröjdholmen och dansa men jag är ganska trött så det kanske blir en dejt med soffan och chipps påsen i kväll framför något bra film, det lät ju inte helt fel det häller ;) 


Kommentarer
Postat av: U know who...

JAG ÄLSKAR DIG LINAAAAA!!!!!!!!! DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR!!

2010-07-03 @ 23:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0