Drömm

Hej, som ni vet så håller ju jag på att renoverar här på bloggen och det är inte ritigt klart än , ni ser ju att menyn inte ligger där den ska och så. Men det kommer att fixas ;)
JAg har nyss vaknat och jag hade en sjuk läskig drömm , jag skriver mycker om drömman känns det som...
DET VAR ialla fall så här: Jag jobbade som vaktmästare på sommaren , det var mitt sommarjobb, mamma och pappa var på sina jobb och min lillebor var hemma själv. Jag kom hem vid 3 tiden och så gick jag och duschade,. När ajg stod i duschen så hörde jag att det var någon som kom så jag satte på mig adduken och gick ner. Min lillebror hade redan öppnat för perssonerna. Jag hade alldrig sätt dom förut , det var en man och en kvinna i 40 årsåldern. Jag tog för givet att det var kompisar till mamma och pappa så jag lät dom komma in och sätta sig i köket mendans jag gick upp och klädde på mig. När ajg kom ner så gick dom omkrin i huset och flyttade på saker , dom sa : den här tår bättre här och , oj vilken ful tavla ! jag vista inte vad jag skaulle göra så jag och  min bror sod bara där och kollade , vi ble ju lite rädda. Dom var inne hos oss ett tag till. När dom gick om krin där så lyckades jag ringa till polisen och berättat vad som hännt. När dom hörde syrener komma närmre oss så sprang dom ut till sin vida volvo och körde iväg. Vi fick höra av polisen senare att dom var barnkidnappare och pedofiler. Vi var superrädda och vågad einte gå ut. Och sen vaknade jag ....
Ja var det någon som orkade läsa allt :P haha. det blev lite fulmmig text efter som att det var en drömm , men den var välldigt läskig och värklig i drömmen.

JA jag ska till skolan i dag , vi har fått världen bästa schema , så i dag börjar jag 10.30 och slutar 14.00.Yeees!! ja ikväll ska jag jobba men jag bloggar nog mer på skolan eller så :)
Nu skall jag sätta på mig min fina nya skjorta (bild kommer sen) och åka till skolan , Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0