1,2,3 KÖR !!!

Gaaah ! det är fan 3 dagar sedan ajg bloggade sist , inte okej ! men ska ajg vara ärlig så trodde jag att jag bloggade i går , det var kanske en konsig drömm eller något , haha ?

Ja vet ni , vi körde pilates träning i dag på idrotten det var faktiskt roligt! Jag ska nog damma av min gammla pilatesbloll som jag har hemma och köra några övningar någon dag, eller vad tor ni?


Nu har jag svenska, vi skriver ett tal som vi ska hålla för klassen nästa vecka och det går inte så bra för jag har inte så mycket skriv insperation... Och jo ! jag ska vara med i en novell tävlig som ska hållas här på skolan , första pris är 1000 kr så det är ju värt ett försök ;)
Efter skolan så ska jag hänga med frösö tjejerna på friskis och svettis och köra ett pass efter skolan, det är ju gratis för ungdomar på torsdagar mellan 16.30-17.30 så det gillas !

Nu ska jag återgå till mina studier , eller ja iallafall försöka... haha :)

TTL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0