Tradera.

Hej ! Gud vad jag är trött ! Jag är så dum med mig själv på mornarna för jag vaknar först i god tid så att jag hinner med allt. Ja då går jag upp och går på toaletten och dricker lite vatten och sen när jag ska gå coh klä på mig och fixa mig så går jag så klart och lägger mig igen så dum som jag är !!! sjukt störigt för jag försover mig varge dag och jag stressar alltid. Jag måste lära mig ! jag var ju så bra på att kliva upp när jag gick i grundskolan, men nu är de dagarna förbi...

Förövrigt så tänkte jag informera er om att jag har en budgivning i gång på tradera på en klänning som jag önskar att jag använde offtare men jag tycker inte att den passar mig så bra, så därför hoppas jag på att den ska få en ny ägare, så buda på ! jag vill ha den såld :)

Se budgivningen och buda här !

Uppdate: SÅLD



...Pssst ! det var mer än -20 grader i dag, sjukt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0