Sugen på Sushi och mer av Rebecca & Fiona.

Hej! god jul så här i efterskott.
Jag har precis kollat på sista avsnittet av världens bästa online tv-serie REBECCA & FIONA, och jag är faktiskt lite sorjsen för jag kommer att sakna att se dom i rutan, men dom blir ju bara större och större så det lär ju inte bli det sista vi få se av dem.
Förövringt så har det varit en välldigt skön dag. Vi var på elgiganten och kollade lite REA men inget inhandlades. jag letar ett Iphone skal men iget föll mig i smaken. Jag vill ha ett som ser ut så här, men det finns ju ingen stans :(
Lina ♥ Sushi = SANT !
jag har också skrivit ett CV i dag, det känns skönt att äntligen ha fått de gjort. Nu lyssnar jag på Robyns senaste platta body talk och snart ska jag ta mig något att äta.

Underbara Rebecca & Fiona.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0