OnsdagOnsdag.

Godmorgon !  
Oj vad jag känner mig ducktig i dag, jag har ju kommit in i en dålig vana att znooza på morgonen jätte länge.. men inte i dag jag lkev upp när klockan rinäde och duchade och fixade mig och nu så är det 35 min kvar till min buss går och jag är nästan klar :D 

I går kväll så var jag och dansade och jag hade min första tävling. Det var jätte roligt,m men jag kom inte så långt, inte äns till kvartsfinnal men det var roligt och jag är gad för Cicilias skull för hon kom till semifinnal. Jag blev lite nervös och glömde av mina grundsteg och jag "klickade" inte med min danspartner, men det var kul iallafall.
Det blev extra roligt eftersom min familj var där och Caroline, Emma, Lisa och Rebecca var där och tittade :D Tack för att ni var där och suportade ♥. 
Ja så det som följer i mitt dansliv nu är att jag måste gå på jackt efter en partner för jag vill forsätta tävla :D 
Ni får ha en bra dag så hörs vi senare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0