Måndag, med det känns som söndag.

Hej !
vad har ni för er och är det fint väder där ni bor ? i dag har de tvarit underbart fint och det har det varit hela helgen ;) :D glad tjej. Jag är hemma os Carroline nu och vi ska kolla på film , bring it on tror jag att det blir, ni vet den här cheerleading filmen. Haha kom ni i håg när jag tränade cheerleading , det var faktiskt ganska kul faktiskt, men vi var så få i vårt lag... men jag har iallafall lärt mig lite grunder.
ja vad fan ska jag hitta på i morgon?... ingen aning, men jag kommer nog på något. Jag kan ju alltid ligga i soffan och kolla på tv4-fakta, en riktigt bra kanal btw.

see ya !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja vet inte. Jag gillar inte min tatuering, ångrar den och vill ta bort den när tekniken väl tillåter. Så helst inte.. Tyvärr.

2010-04-06 @ 20:55:26
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

jaa! det ska jag göra :) KRAAAm

2010-04-06 @ 23:22:08
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0