Fredag i dag !

Hejsan ! I dag har det varit en bra dag. Jag började dagen inte så bra men det blev bra iallfall, jag vaknadmtade mig  07.40 och bussen gick 07.50 men jag han klä på mig sätta upp håret och äta en macka medans jag sprang ner till bussen. Sedan var jag i skolan och det var som vanligt, Vi slutade kl 10 men jag satt kvar och räknade matten en timme tilsammans med Nadia. Klockan 11 kom farmor och farfar och hämtade mig så åkte vi och åt lunch :).
När jag kom hem så gick jag ut och power walkade med min hud i 1 timma. Så ja den här dagen har varit bra, och jag han med att köpa en jätte skön tröja innan bussen gick hem också:).
Här är tröjan jag köpte på bikbok i går , den är lite stor men det ska fixas;)
 ( H=Håkan Hellström♥)
Det är den här fina tröjan som har fått flytta in hos mig i dag :)
Så här hurttig såg jag ut när jag var ute på min lilla träningsrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0