Livet blir bättre när man vet var man ska.

Lyssna här ! jag har börjat gilla den härt låten inte lit mig , men lyssna :D
Hejsan. Jag har inte så mycket att säga , min insperations nivå är inte på topp om man säger så,m just nu sitter jag bara och fryser och jag ska snart hoppa in i duchen, fixa naglarna och sätta på mig myskläder Å PLUGGA !! jaaa , faan va kul, NOT ! 
fast en bra sak är att vi börjar 13.15 i morgon :) YEEEEEEES ! somvorgon ♥

De här inlägget blev ganska konstigt , jag brukar ju inte skriva så här , men men jag kommer igen med mitt gamlabloggande snart , 




Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaha :) jag visste inte att du gillade sån musik lina! :D

2009-09-29 @ 20:35:30
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0