Dinnner.

Ikväll ska vi äta tofu :D jag älskar tofu ! här får ni recepptet som jag har tänkt att gå efter i kväll , å jag lovar det är sjukt gott !
i dag har ajg varit i skolan , jag började inte så bra på dagen , jag försov mig  , men mamma komm och rädda mig så jag hann i tid iallfall :) TACK MAMMA ♥ Vi har haft företagsekonomi i dag och jag brukar tycka att det är super kul , men  dag så skulle vi räkna med % å jag förstog inte det så bra :/ , men sen så jobbade vi i Exel  å det var kul :D vi har haft matte i dag me , ¨å det ä konstigt men jag gillar det faktiskt :)
 Vad tycker ni om matematik ?

Kommentarer
Postat av: Josefin

Josefin tycker det är booooooring!

2009-09-07 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0