Reparationstapet, - himla bra grej asså !

Gamlatider :)
Hej , jag håller ju på med att tapetsera mitt rum och istället för att spackla igen alla sprikor och så så använder vvi reparationstapet , det är en ganska tjock vit tapet som man sedan sätter själva tapenen på  , eller målar om man nu vill de ;) SÅ om ni ska tapetsera någon gång så rekomenderar jag reperationstapet.
Annars i dag så har jag varit på Lime och ätit lunch med Pehr, farmor och farfar. Det vad mysigt. Jag har städat lute hemma , jag har varit ducktig i dag :D Ne nu sk jag återgå till tapetserandet.
Over and out.


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; hahahahah vad kul xD!

Gick på en klassresa för några månader sedan då en lärarkandidat var en Smurf, väldigt kul :p

2009-10-31 @ 00:17:39
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0