Måndag 5 oktober 2009

Godmorgon !
Nu är jag vaken, men det tog lång tid innan jag lyckades komma upp ur sängen. Jag har hunnit fixat kar mig redan så då han ja ju sitta lite vid datorn , yees ! Jag åt värkligen världens godast frukost i dag , avocado-keso-macka & Yogirt, (onödiginformation) haha. 
NU över till något annant, ni vet ju att chris brown har misshandlat rihanna för några månader å han utför nu samhällstjänst, men nu har han släppt en ny singel , så man undrar ju hur hård samhällstjäns han har igentligen , lite skumt tycker jag. Jag tänker iallafall inte börja lyssna på chris brown igen för jag tycker att han är ett svin , har man en gång slagit en kvinna så är man bara så  det går inte att ändra på ! Här kan ni se det .
Källa:.thevoice.se

Kommentarer
Postat av: caroline

skulle förgylla min dag om du kom med frukost på morronen ;D puss

2009-10-05 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0