Lördag.

Hejsan , eller godmorgon för er som precis har vaknat. I dag har jag ganska mycket saker att göra eller nä det ör inte mycket med det kommer ta lång tid. Jag ska städa mitt sjukt stökiga och smuttiga rum  Och min lika stökiga gardero. Sedan hade jag tänkt att fota lite kläder ur min garderob som är mina favoriter och även sälja lite gammals skrot som jag inte använder med som kan vara till nytta för er mina underbara läsare ! När jag är klar med de så tänkte jag gå en liten promenad med min hund innan det blir mörkt för min hund är välldigt mörkrädd Å jag med för den delen. Åh just det jag måste börja med mia franska hem uppgifer , så som ni hör så har jag rätt myet att göra så jag måste sätta fart nu. Vi ses senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0