Busstorget.

Jag har tänkt på en sak , det gäller nog alla städer i hela världen , det är nämligen så att på ett busstorg , tunnelbande perong mm finns det alltid massor av olika karaktäret , grupper och människor. Man kan värkligen hitta allasorts människor på ett busstorg. Ta bara busstorget i östersund för exempel, här finns fjortisar, brats, emos, gothare, fachonistas, vanliga jobbfolk, skolbarn, gammla , unga- ja you name it ! jag säger inte att det är något dåligt tvärt om, det är ju super bra ! man ska få vara precis som man är och ingen ska få dömma en. Så om du är emo, va stolt över de ! det gäller för er alla fashonsitas där ute me ,alla ni andra också, va stolt för vem du är , va inte någon annan. Va dig själv!

Tänk på det nästa gång du ska ta bussen eller tunndelbanan, se dig om kring alla är olika, den bästa egenskapen man kan ha enligt mig är att vara sig själv. Nu när jag skriver det här så låter det ju som att jag har grymmt bra självförtoende men så är det inte alltid, det är klart att jag är liten oh svag i tanken i bland det är vi alla mer eller mindre. Men det jag vill är att vi ska hitta oss själva i oss själv, inte i någon annan. Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: caroline

En tänkande text :) sånt vill vi ha mer av !

puss

2009-10-03 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0