Svininfluensan.

Ja så var det gjort då , jag har tagit vacsinet mot svininfluensan å jag svimmade inte :D det gick faktiskt ganska bra. Jag var super nervös i dag på skoaln å så men nu känns det bra. Ska du ta vacsin mot svininfluensan ?

Iskolan i dag så var det ganska kul , det gick bra å så men vi hade så många lektiooner , det var lite jobbigt faktiskt. Så hä såg min dag ut.
Franska
Geografi
Mentorstid
Matte
LUNCH
Svenska
Samhälle
Bocktid

Ganska jobbig ska jag säga, men jag klarar det fint med så många fina klss kompisar som jag har :)
Nu ska jag spela happy aqerium på facebook å sen ska jag plugga. 
Over and out.


Kommentarer
Postat av: mathy

jag vet faktiskt inte om jag ska ta.

2009-11-07 @ 15:40:06
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0