Sovmorgon.

Godmorgon sötingar ! Jag har värkligen sovit super bra ! hur har ni sovit ? 
PÅ fredag ska jag se uftslottet som sprängdes på bio , hoppas den är bra. Men jo det tror jag att den kommer att vara. Åh just de , vi spriver ju en novell i skolan och jag började och skriva lite på den i går hemma och om jag ska vara ärlig så är det jag har skrivit hitills jävligt bra :) ni kan läsa den när den är klar på noveller.eu men jag säger så klart till när den ligger ute.
Jag kan ju berätta om mmin drömm som jag drömde i natt. Det var en ganska konstig drömm men den var ändå värklig på något vis, Jag drömmde att jag skulle ut och campa i skogen med min gammla klass från kastal och jag , caroline och hennes pappa skulle sova i samma tält och jag skulle ta tältet. Vi skulle campa i forsa, men problemet var att jag inte hittade vägen dit och dom hade åkt i förväg. Jag tog bilen (som jag inte riktigt kunde köra efter som jag inte har något körkort) och skulle köra till dom, men när jag hade kommit hallvägs så kommjag på att jag hade glömt alla mat hemma hos caroline, så jag fick åka tillbaka och hämta den , men när jag skulle åka tillbaka så hittade jag innte vägen, den var borta ! , aa det var en konstig drömm , jag kom attdrig framm till forsa utan jag vaknade :)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

HAHAHAHAHHAHAH! jag skrev om min dröm i natt också!!! lite lustigt i alf :)

2009-11-25 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0