Måndag den 9 november 2009.

Godmorgon ! jag är frisk ! eller nja jag är fortfarande sjuk men jag är på skolan iallafall, jag börjar igentligen kl 10.00 i dag men jag var här redan kl halv 9 för att jag har varit på miljö möte. Jag sitter ju med i miljögruppen här på wargentinskolan , å vi behöver värkligen fler medlämmar , så om det är någon wargentinare som läser detta tycker jag att ni ska fundera på att bli medlämmar i miljögruppen.

I dag ska vi ha det där provet i Företagsekonomi som ajg sa i går , så i dag ska min lilla fusk lapp få användas :D haahahahahahah. OJ vad jag inte är vaken än asså haha jag är as trött.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: mathy

sv: jag handlar bara på lokala seconhand, nästan aldrig myrorna!

2009-11-09 @ 11:25:25
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0