Blää !



Hej !

 nu ska jag vara så här typiskt svensk och prata om vädret, det är så ful väder här hemma i östersund det regnar och blåser och det är högst 8 grader. När ajg klev av bussen i dag och sklle gå 100m hem till mig så var det så frutansvärt rengningt och hämsk. Ja man ska ju inte klaga vi bor ju trotts allt i sverige ( I lands problem :P ).

I dag har jag varit på SLE avsluting det var skoj , vi fick äta hamburgare och så lekte vi norsk kurragömma, petter var grymm  på de !. Senare mötte ajg upp felicia på stan så shoppade vi lite , det var kul att träffa henne det var ju ett tag sedan hon var uppe sist :). Nu har ajg precis fixat mina nagnar , det blev super fint, jag är sjukt hungrig nu så jag ska gå ner och kolla med mamma och pappa vad det blir för mat. Sen ska jag packa ! KRAM !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0