Träning<3


Hej, jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte haft något att skriva om häller. Nu är jag i allafall på skolan och vi har nyss haft idrott , det var superkul ! när jag fick veta att vi skulle ha handboll så blev jag lite besviken för att jag tycker inte riktigt om bollsport , men det var faktiskt riktigt kul. vårat lag var bra och vi hadde jätte bea passningsspel men vi var lite svaga i försvaret men det bättrar vi på tills nästa gång :D. vi slutar om 15 min och då ska jag hem och äta sedan i kväll blir det DANS <3 det är så sköt att dansen har börjat igen . jag var ju på dans i går med men vi tog det ganska lungt med jag känner på mig att dagens pass kommer att bli hårdare :D Jag känner mig väldigt pepp på att träna , jag vet inte varfrö men idrott har typ blivit bästa ämnet <3 och på söndag så ska jag simma med hanna & kanske caroline för nu har brunflo badet öppnat :) och måndag-tisdag är det simmning på idrotten :) :D <3. jag funder på att köpa nya träningskläder me ;) nya leggins och mjukisbyxor. Det här inlägget blev välldigt träningsinriktat med det är ju så kul :D Jennifer i min klass hadde en as bra tvål med sig på idrotten den heter Ldb sports , det är shampo, balsam & tvål i samma och den lucktade lite frächt citrus. den ska jag införskaffa :) jag kanske bloggar när jag kommer hem från dansen :)

PussLina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0