Ska man vara fin får man lida pin.


HEJ !
jag var ju på stan i går med matilda och köpte ett par nya skor , å så fick ju ju skavsår , som jag sa innan . men i alla fall , nu när jag sulle gå ner från övervåningen så skrapade jag hälen i kanten på trappsteget, å det var precis på den foten som jag hade skavsåret. Så nu är det alldeles blodigt och leskigt :/ . 

Jag har märkt att mitt lillfinger pekar ut hela iden i typ allt jag gör , men det är mäst på höger hand. det är ganska roligt om man tänker på det. För om jag dricker något ur ett glas eller så så pekar lillefiingret ut , och nu när jag sitter vid datorn så pekar det utåt :P .Det är därför mitt lilla finger alltid at kallt har jag kommit på , för jag använder det ju inte jag bara har det utåt. Men jag har typ fått det från min pappa för han har så ha me. Men jag är ju typ lika pappa i allt jag gör och vi ses lika dana ut me typ , fast aa han är ju kille och lite äldre ;) . 

Jag var i allafall på badet och simmade , jag åkte dit själv men jag träffade Anna och jennifer där så dom simmade  med mig , :) vi simmade 1 km som vi hade tänkt så det var bra. Nu snart ska jag gå upp och stada lite i mitt rum , jag har sagt att jag ska rensa i min garderob hela helgen men det har ingte blivitav . så jag kanske gör det nu. Om jag orkar x) .Men damsuga ska jag iallafall göra. vi hörs.

Lina :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ditt lillfinger lever i sitt eget lilla liv! :)

2009-01-27 @ 15:48:34
Postat av: MatildaB

SÖTA LINA ^^,

2009-02-01 @ 20:54:41
URL: http://matildabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0