Randiga strumpor


Hej hej , jag är på skolan för er som ville veta :P , vi har nyss lämnat in våra SO arbeten om 2:dra världskriget . ÄNLIGEN !. Nu ska jag gå oc äta lunch , det är kalopps :( blää.  om vi ville veta så har jag grå, svart och vit randiga strumpor på mig i dag ... det är min lillebrors ( typiskt nått som är bra att veta mer ja :P ) Inträsseklubben antecknar !.

Det hände en ganska leskig sak i dag innan NO:n, jag sat i fiket med några av min klasskompisar och så fick jag samka en leckerol av min kompis. å jag tänkte inte på att det kunde vara någon ting i den som jag avr allergisk emot , å det va de ju . Så jag svällde upp på läpparna och jag fick lite svårt att andas, så i panik så gick jag upp till lärarrummet och frågade om hjälp . för smart som jag är hade ja ju lämnat allergipillren hemma x) . Så en av våra snälla lärare Göran skjutsade hem mig så att jag fick ta mitt piller :D , när vi åkte tillbaka till skolan så var NO:n slut , jagblev superrädd och nu typ svättas jag av chocken . :S. men det var ju ganska komiskt i allafall , att jag hade lämnat pillren hemma :P .

Nu ´ska jag gå och äta hejdå :)

KRAM Lina <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, stackare! Andra världskriget, hur roligt är det? snart kommer våran SO lärare tvinga oss att läsa om det. Snyft.



kram.

2009-01-30 @ 22:13:59
URL: http://linnalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0