Månd5januar2i00ag9


Hejsan hoppsan , jag är glad :D me hungrig.. jag har inte ätit någon frukost än .. jag sittar fortfarande i sängen :D . Idag så ska jag äta middag med Elin, Daniel och kanske matte & filip :D det blir skojigt . Efter middagen ska jag DANSA <3 Så Ellinore om du ser det här : RING MIG ! :).Jag såg Dirty Dancing i går så nu har jag fått lite insperation tills dansen i kväll :D , nee då jag ska inte dansa lika grovt som dom i filmen :) . Min sänglampa har gått sönder så det går lite trökt med läsningen av boken om jag kunde drömma , men jag läste 1 kapittel i går kväll med taklampan tänd , men det var ganska ansträngande för ögonen så det blev inte så mycket läsning. Jag funderar på att äta en cuppcake till frukost eller vad tror ni ?

Ha det bääst i dag stora kramar Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0