Helgen !


Hej !

Min helg lite kortfattat :

Fredag:först på skolan sedan när jag kom hem så kollade jag på The hills(dubbelavsnitt) sedan så åkte jag och kollade på hockey , så klar så kom jag in i VIP rummet :P där björs det på någon slags bufé , gott gott :D hemgång vid cirka 22 sedan somnade jag i soffan.

Lördag: först var jag hemma ocg slappade och vid 14 så åkte jag in till stan och träffade Caroline, jag gick runt och kikade lite och upptäckte även att mina pengara var slut , men jag ska in på banken i morgon och fixa de ;). senare på kvällen for jag och caroline till Rebecca som skulle ha fördelsedags middag hemma i hennes lägenhet på frösön, det var skoj :) <3<3

Hemma hos Rebecca.

Rebecca 16år i dag GRATTIS <33<3<3<3333<33<3

Söndag: jaa söndagen är ju inte slut än, men jag har ätit frukost nu sitter jag och bloggar , å sen ska jag plugga hade jag tänkt , jag har eng prov i morgon och en HK uppgift som ska vara inlämnad :/ . jag kanske åker och tittar på min lillebrors hockey match me :) ses

KRAM Lina :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

taaaaaaaaaaaaaack <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3 :D

2009-02-22 @ 20:39:09
URL: http://staarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0