Fredag-Söndag


Hej 
Fredag:
Helgen startade bra , jag spenderade kvällen hemma hos caroline där vi åt middag kl 22 typ :P vi nördade mäst som vanligt 8-). jag somnade typ vid carolines köksbord......



Lördag: 
jag vaknade hyffsat tidigt faktiskt när jag hade fixat mig så åkte hela familjen in till staden. vi gick först på en väldigt spännande konstutstälning gjord av Fredrik Wretman på färgfabriken , det var mycket intresant. Vi köpte nya dans kläder till mig :) taaack pappa å mamma <3, å jag köpte en blå peruk :).vi var och åt sushi det var mycket gått. när jag kom hem så var jag ganska trött men jag orkade städa mitt rum iallafall. sedan låg jag och lyssnade på P3 nästan hela kvällen, men jag såg även väääääärldens bästa film ( se inläget nedan ). Jag grät en stund till filmen å sedan somnade ja.

Söndag:
I dag har jag varit super trött och jag har haft super mycket mensvärk. :/ . men jag åkte in på biblioteket i allafall , men till min besvikelsen så var det stänk när jag kom farm, så jag åkte hem igen . när jag kom hem så bakade jag krämbullar me min mamma , muums . jag pluggade lite atom och kärnfysik sedan kom farmor och farfar , vi pratade och fikade krämbullar , mycket trevligt. :) . vi år kötfärssås och pasta till middag , å nu ska jag snart gå och sova.

Puss Kram Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0