Febervärk..

Hej !

Jag sitter här med febervärkar och väntar på att Let´s dans ska börja igen efter HJÄLP! och nyhets pausen , det känns konstligt att jag är så pigg men det är därför jag gick och la mig å sov 2 timmar innan maten.Skönt!!. Jag har suttit vi datorn nästan hela dagen i dag , det känns ganska konstigt men va faan ' man är ju inte sjuk varge dag. 
Det känns ganska skönt igentligen att kag har blivit sjuk så att min kropp får slappna av för jag vet att jag alldrig skulle slapna av på riktigt om jag var frisk , även om jag skulle vara hemma från skoaln och sova en dag så skulle jag iallafall ställa mig och dansa i vardagsrummet till världens bästa HÅKAN HELLSTRÖM <3 :D .
nu börjar Let´s Dans så vi hörs 

KRAM Lina <3

Kommentarer
Postat av: caroline

du ska må bäst !

älskar dig flicka <3

2009-02-08 @ 00:37:17
URL: http://barbierules.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0