10 dagar kvar till HåkanHellström konseren !


Hej !

Idag har jag varit i skolan som valigt, inget speciellt hände. Jag har dock blivit lite förskyld så jag kunde inte dansa i dag :'( snyftt. Så nu sitter jag hamma hos min pappas farbror, jag har hjälpt honnom med hans dator som har krånglat lite ... mennu funkar den :) LINA FIXAR :D. Jaa i morgon är det nationella proven i svenska för alla nior, jag känner mig inte så pepp på det efter som jag är lite förskyld och huvudvärk , men jag får väll äta alvedom och lite chocklad så funkar det nog :) Jag ska plugga när jag kommer hem .. hemprov på NO , men det käns ganska lungt , för jag är snart klar med det ;) YEES !

Igår var jag på cheerleading träning med brunflo cheerliders , det var super kul , vi fick dansa och lära oss att bygga ( typ som pyramider å sånt ´) dom flesta på träningen hade tränings värk i dag , men inte jag . Lucky mee :D. Men jag har ju blivit förskyld i stället :'(. Asså shiiit vad jag har sträss huvudvärk !

Idag på skolan så var ÖP och Tv4 hos oss , dom skulle göra reportage om att det har varlit så mycket stölder ur skåp dpm senaste dagrana .. på 2 dagar så har någon/några snott 10 mobilder och 2 plånböcker, på dagtid ! hur lyckas dom ? Konstigt.

KRAM Lina :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit! 10 mobiler? :O Wow. Krya på dig :) <3

2009-02-04 @ 19:07:31
URL: http://tingeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0