REA

Ginatricot, indiska, Monki.
Hejsan, i dag har det varit fllfart heladagen. Mellandagsrea vet ni (: Först var vi på eligiganten när det öppnade kl 07.00. Det var sjkt mycket folk där med dom hade inte ipoden som jag ville ha ): får kolla om den finns på ononff ;). efter det så åkte vi hem och sov i en och en haltim sen åkte vi in till stan igen och gick i afärer , jag handlade bara skaker som jag ville ha , jag köpte inget inpllsköp så det är jag stolt över.
Vi var nyss och år sushi , jag älskar det :D
Nu bli det B&J och slappa (:
Bilderna blev snea för dom gick inte att vrida. <konstigt..
'puss.

Kommentarer
Postat av: mathy

fick dom i julklapp men vet att de är från lager 157 :)

2009-12-26 @ 18:55:43
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0