Mittiprick

Hejsan , ja som ni vet så har ju jag varit på stan i dag och julhandlat, det blev bara en julklapp men det är iallfall något (:. När jag skulle hem så fick jag skjus av hanna och hennes mamma , tack så mycket för det (:. NU när ajg kom hem har jag pysslat på mamma och pappas pressent. Dom kommer bli sååå glada (: 
Snart måste ajg börja fixa mig till parteyyy !
'Puss
Psst ! Är det någon som vet var jag kan hitta ett par sådana här strumpor som Lisaplace har ? jag har kollat H&M, Cubus och MQ. OM ni vet var söta att berätta det för mig (:

Kommentarer
Postat av: linnea

jag letar också överallt efter sånna!

2009-12-19 @ 18:27:11
URL: http://linneachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0