Julklappar.

Detta fick ja i julklapp: Morgonrock, långärmad t-shirt, platttång, en klocka, tamborste, 2 tidningar, pengar, pressentkort på carlings, en års prenumeration på Chic magazine och en moiltetefon ( samsung S5330 ).


Hejsan i min famil så är Juldagen en välldigt slapp dag då man bara sover, kollar på tv å så. Men i åår så känner jag ine för att slappa hela dagen, visst jag sov till halv 1 det var skönt men i dag ska jag fixa lite här hemma. Jag hade tänkt att ta i tu med garderoben, vi får se om jag kommer så långt i dag. Jag ska även testa att platta mitt hår i dag med min nya plattång
I morgon skall vi kliva upp 06.00 för vi ska på mellandagsrean på eligiganten som öppna kl 07.00. Haha ja vi får se vad jag hittar där. 
jag skulle vilja ha lite nya bloggar att kika in på så skriv era bloggar i kommentarsfälltet är ni snälla (:

'Puss

Kommentarer
Postat av: reerererebb

En platttång :O hehe

2009-12-25 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0